Bartlett School of Architecture / Mimari Tasarım Bölümü'nden mezun olan November Paynter Londra Royal College of Art'ta Çağdaş Sanat Küratörlüğü üzerine master yaptı. Royal College of Art'ta okurken, 14 uluslararası sanat organizasyonunun sanatçılarının ve eserlerinin sergilendiği FAIR adlı organizasyonun küratörü olan Paynter daha sonra Barbican ve Çağdaş Sanat Enstitüsü'nde sergi koordinatörlüğü görevini üstlendi ve 2000 yılında ilk kez düzenlenen Beck's Futures Student Video Prize etkinliğini koordine etti.
Platform Güncel Sanatlar Merkezi'nde küratör olarak çalışan November Paynter'in küratörlük projeleri arasında Coming Up, Making Space ve Tracey Emin'in Türkiye'deki ilk solo sergisi olan Tracey İstanbul'da yer alıyor. Joanna Stella - Sawicka ile birlikte 8. Uluslararası İsanbul Bienali ile eş zamanda gerçekleşen ve Büyük Londra Oteli'nin ev sahipliği yaptığı We'll Meet You in the Lobby adlı ses kaydını gerçekleştiren Paynter, ayrıca tasarımcı Andrew Foxall ile birlikte bkz. adlı bir de dergi çıkardı.
November Paynter, 2003 yılında, 30 yaşının altında en iyi küratöryel öneride bulunan kişiye verilen Premio Lorenzo Bonaldi per l'arte - Enter Prize ödülünü alan ilk küratör oldu. Paynter'ın önerisi olan Another Zero, Galleria d'Arte Moderna e Contemporanea di Bergamo'da sergilendi. Paynter, How Can You Resist, Freewaves, LA isimli Orta Doğu 'da yeni bir medya programının da küratörlüğünü yaptı.
Parachute ve ArtReview gibi birçok uluslararası sanat dergisinde yazan ve Comtemporary dergisinin İstanbul sanat muhabirliğini yürüten November Paynter, Timeout İstanbul dergisi için her ay bir sanat bölümü de hazırlıyor.
Esra Sarıgedik
1994 - 1999 yılları arasında Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Heykel Bölümü'nde ögrenim gören Esra Sarıgedik farklı sanat projelerinde ve sanat merkezlerinde asistan küratör ve koordinatör olarak görev aldı.
1997 yılında 5. Uluslararası İstanbul Bienali katalog editörü asistanı olarak görev yapan Sarıgedik, 1998 - 2001 yılları arasında Vasıf Kortun'un kurduğu İstanbul Güncel Sanat Projesi'nde asistan olarak çalıştı ve aynı dönemde çeşitli uluslararası sinema filmi yapımlarında sanat yönetmeni ve prodüksiyon asistanlığı yaptı.
Platform Garanti Güncel Sanat Merkezi'nin kuruluşundan 2002 yılı sonuna kadar direktör asistanı ve sanat merkezi koordinatörü olarak çalışan Esra Sarıgedik, konuşmacıları arasında Carlos Basualdo, Maria Lind, Hou Hanru ve Mika Hannula'nın da bulunduğu bir dizi konferans düzenledi ve sanat merkezinin programında yer alan Carsten Nicolai snow.noise (2001), Haluk Akakçe Nothing (2002), ve Gabriel Lester The Gift of Gab (2002) sergilerinin koordinatörlüğünü yaptı.
2003 yılında İsveç'in Malmö kentindeki Rooseum Çağdaş Sanat Merkezi asistan küratör olarak Charles Esche ile çalışan Esra Sarıgedik, 2003 yılında 8. Uluslararası İsanbul Bienali ile eş zamanda gerçekleşen Kesinlikle Belki isimli serginin İstanbul koordinatorlüğünü yaptı ve 2004 yılında Berlin'de Ute Meta Bauer 'in küratörlüğünde düzenlenen 3. Berlin Bienali'nde asistan küratör olarak çalıştı. Berlin Güzel Sanatlar Akademisi'nde, Trondheim Sanat Akademisi (Norveç) ve OCA (Iskandinav Güncel Sanat Ofisi, Oslo, Norveç)'da farklı güncel sanat pratikleri üzerine konuşmalar yapan Sarıgedik, 2005 yılında Bilsar Binası'nda Başka Birinin Sorunu isimli serginin küratörlüğünü yaptı.